CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Σάββατο 9 Μαΐου 2009

ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ!

HELLO ειναι η πρωτη φορα που χρησιμοποιω blog και δεν ξερω τι να γραψω. καθομαι στον υπολιγιστη , καπνιζω και σκεφτομαι τι να γραψω . η αληθεια ειναι οτι θα προτιμουσα να μην καπνιζω αλλα αυτα εχει η ζωη . ελπιζω μονο να το κοψω καποια στιγμη γιατι πραγματικα ειναι πολυ επικυνδινο το σιχαμενο ( το τσιγαρο εννοω ).
Λοιπον τωρα που λεω για τσιγαρο διαβασα οτι στις ηλικίες 13 έως 18 ετών, οι μισοί νέοι έχουν δοκιμάσει τσιγάρο. Το 3% με το 7% των νεων καπνιζουν ! για να μη μιλησω λια ποτο και αλλες "κακιες" ουσιες . και η πλακα ποια ειναι ; Οτι τα κοροιδευουμε και τα σνομπαρουμε ολα αυτα μεχρι να τα αρχισουμε! Λεμε " τετοια πραγματα εγω δεν τα κανω ποτε " και ερχεται λοιπον εκεινη η καταραμενη στιγμη που το ξεκιναμε και μετα δεν το κοβουμε με τιποτα!
Και μ'αρεσει επισης που θα απαγορευτει και το καπνισμα στους δημοσιους χωρους ! ταχα μου δηθεν οτι θα το ελατωσουμε . ΜΠΟΥΡΔΕΣ λεω εγω ! πηγα στην ιταλια για μια εβδομαδα που υποτηθεται απαγορευεται το καπνισμα στουσ ΔΧ και εχω να πω οτι δεν μου ελλειψε καθολου ! για να μην πω οτι καπνισα περισσοτερο εκει σε μια εβδομαδα παρα εδω !
δεν ξερω τι αλλο να πω . ισως καποτε ερθει εκεινη η "αγια" στιγμη που οταν θα λεμε ΠΟΤΕ θα το εννοουμε !

1 σχόλια:

torn_boy είπε...

ax afto to atimo tsigaro...ax...
To poto kai to tsigaro lene pws skotwnei. kai pws ama den to kopsw 8a katrastrafw...opws leei kai i peggy zina...